Marketing oplossingen

Werkwijze

We beginnen met het vaststellen van het doel dat u voor ogen hebt. Aan de hand van dit doel gaan wij kijken wat voor u de beste tools zijn om dit te behalen. We onderzoeken om welke doelgroep het gaat. En bepalen dan wat de beste kanalen zijn om te benutten. We kunnen dan bijvoorbeeld een combinatie maken tussen een landingspage en een nieuwsbrief. Maar ook een advertentie in combinatie met een bedrijfsfilm.

Het juiste tijdstip wanneer we dit in gaan zetten kan bij bepaalde doelstelling ook cruciaal zijn. Bijvoorbeeld het openen van een showroom, lanceren van nieuwe producten of een personeelsfeest. Om bepaald zaken kracht bij te zetten zal herhaling nodig zijn. Dus vooruit denken is erg belangrijk zodat we een tijdlijn kunnen maken. Zo kunnen we bepaalde kanalen zoals een flyer, advertentie of Adwords campagne tijdig ingezet worden voor het beste resultaat.

Wij kiezen dan ook voor een langdurige relatie met onze klanten waardoor we vooruit kunnen denken. En een toegevoegde waarde kunnen zijn voor hun onderneming. We houden altijd een intake gesprek zodat we veel van onze klanten weten en hierdoor ook proactief mee kunnen denken.

 

Share This
Beoordeling door klanten: 10/10 - 5 beoordelingen