Onze merkbelofte
Before Sales belooft online groei door middel van prestatie en vooruitgang. Dit doen wij door ons te specialiseren in de tools en diensten die nodig zijn om dat te bereiken. Wij willen jouw bestaande website, webshop of maatwerk online omgeving verbeteren zodat je er het maximale uit haalt, of een compleet nieuwe voor je bouwen zodat je optimaal met jouw bedrijf gaat presteren. Online aanwezigheid is niet alleen een must, het is ook een tool om je klanten te bereiken, te informeren, te betrekken en ze jouw producten te laten aankopen, naamsbekendheid te geven aan je bedrijf en je bedrijf te laten groeien in alle aspecten. Als je dit middel goed gebruikt, krijg je meer klanten, meer omzet, en kan je zelfs de wereld verbeteren met jouw bedrijf. De specialisten van Before Sales zetten dit graag samen met jou neer, in een verbeterde of vernieuwde versie.
Dit is vanaf nu de belofte van Before Sales. Op een vrijdagochtend in mei kwam Alex Hoosemans van Blue Pepper bij ons op kantoor de Workshop Merkwaarde geven, waarin wij zelf onze identiteit gingen aanscherpen en de merkwaarde van Before Sales gingen bepalen. De grote vraag was: hoe onderscheid je jezelf in een steeds veranderende en concurrerende wereld? Dit begint bij het verstevigen van je kernwaarde en het communiceren van de onderliggende kernbelofte. Hoe ga je die waarde waarmaken?
Na een korte presentatie over wat een merkwaarde en merkbelofte nu eigenlijk inhouden, gingen we aan de slag met een kaartspel (23Plus One) waarop allerlei waardes en kernwoorden stonden afgebeeld. Aan de hand van een merkwaardepiramide werd het bestaansrecht van Before Sales in kaart gebracht. Onderin staat de basis: waar moeten we aan voldoen? Daarboven staat het bewijs: hoe maken we het waar? Aan de top staat de belofte: wat belooft het merk Before Sales?
Het was een ontspannen en enerverende ochtend, waar veel duidelijk uit is geworden waar Before Sales precies voor staat en waar we heen willen. Ben je benieuwd hoe we onze belofte gaan bewijzen? Dat lees je in deel 2 van deze blogserie.
Tekst: Anoek de Lange