Vraag
De webshop moest knusheid, gezelligheid en duurzaamheid uitstralen. Ook moest de persoonlijke aandacht van Femke overal te voelen zijn, alsof je in de fysieke winkel zou staan. Omdat het assortiment regelmatig wisselt is de gebruiksvriendelijkheid van groot belang. Zowel aan de voorkant voor de klanten, als aan de achterkant voor Femlie, om makkelijk producten toe te voegen aan het assortiment, of ze er weer uit te halen.
Webshop
De webshop is gebouwd in de Divi builder van WordPress. Er is een koppeling gemaakt naar de groothandel waardoor bestelde artikelen direct via de achterkant in de webshop terechtkomen. Door het snel wisselende assortiment is dit een enorme tijdswinst! Om dit kleine en lokale winkeltje online te laten groeien hebben we een affiliate marketingcampagne opgezet. Dit betekent dat er op verschillende plekken online naar Femlie verwezen wordt om bepaalde producten daaraan te schaffen. Daarnaast verzorgt Before Sales de Facebook Ads en is er een Google Ads campagne opgestart.
Oplossing
Hierbij al onze werkzaamheden op een rijtje:
Samen met Femke van Femlie hebben we magie gecreëerd in de vorm van een naadloze webshopervaring, waarbij gebruikerservaring een belangrijke rol speelt. Ontdek het zelf!
Femke