De basis voor de belofte van Before Sales

In deel 1 van deze blogserie heb je kunnen lezen over de belofte van de specialisten van Before Sales aan hun klanten, in deel 2 van deze blogserie hebben wij hiervoor het bewijs geleverd. Maar wat is de basis van de belofte van Before Sales? Wat ligt hieraan ten grondslag? Je leest het in dit derde en laatste deel van deze blogserie, die geheel geïnspireerd is door de workshop die wij in mei bij Alex Hoosemans van Blue Pepper gevolgd hebben.

Basis

Wij zijn specialisten in online groei: dat betekent dat wij vakmanschap in huis hebben. Bij Before Sales werkt een klein team, maar wij hebben zeer uiteenlopende kennis in huis. Van vormgeving tot UX, van coderen tot copywriting. Wij kunnen van A tot Z voldoen aan jouw hulpvraag om online groei te bereiken. Wij gaan vaardig en ijverig te werk zodat je zeker weet dat het eindresultaat kwalitatief is.

Uiteraard kan iemand nooit alles weten, maar die uitdaging gaan wij graag aan. Wij zijn nieuwsgierig en leergierig en gaan geen probleem of uitdaging uit de weg. Voor de klant voeren wij dan diepgaand onderzoek uit, zodat we ter plekke specialist worden in datgene wat we aan het doen zijn. Dit is een investering in persoonlijke groei, intellectuele stimulans en komt het bedrijf ten goede. Bij Before Sales is er altijd ruimte om te blijven leren en je kennis uit te breiden.

Het werk van Before Sales is grotendeels tweeledig: een technische achterkant en een zichtbare voorkant. Beide kanten moeten mooi, schoon en opgeruimd zijn. Een overzichtelijke, leesbare code maakt het makkelijker om aanpassingen in te doen, zodat wij minder lang bezig zijn met bijvoorbeeld supportaanvragen. Aan de voorkant, waar het onze klant en hun klanten uiteindelijk om te doen is, moeten websites, webshops en webapplicaties aantrekkelijk en smaakvol zijn. Before Sales heeft de kennis in huis om hierover te adviseren en in de praktijk te brengen. Verfijnd, met oog voor detail en volgens de huidige trends.

Onze vaardigheden en talenten, aangevuld met een ontdekkende en nieuwgierige inslag resulteren in mooie producten en oplossingen, waar wij voor staan en waar wij trots op zijn. De basis van onze belofte, het bewijs voor onze belofte en de belofte zelf vormen in zijn geheel de merkwaarde van Before Sales. Met veel plezier en liefde gaan wij voor jou aan de slag om online groei te bereiken. Benieuwd wat wij voor elkaar kunnen betekenen? Neem dan contact met ons op.

Meer blogberichten

Iemand die met zijn hand op een computermuis clickt om een call to action op te volgen

5 september 2022Webdesign

7 Kenmerken van een goede call to action
Michelle Visser aan het werk

24 augustus 2022Over Before Sales

Michelle Visser, even voorstellen…

12 augustus 2022Over Before Sales

De basis voor de belofte van Before Sales