In deel 1 van deze blogserie heb je kunnen lezen over de belofte van de specialisten van Before Sales aan hun klanten. Dat klinkt natuurlijk heel mooi, maar ik hoor je al denken: hoe bewijst Before Sales haar belofte? Gelukkig is daar tijdens de workshop van Alex Hoosemans van Blue Pepper ook over nagedacht!
Ons uitgangspunt is dat we dit samen met jou als klant doen. Aan het eind van de rit moeten klanten en eindgebruikers tevreden zijn over de bereikte online groei en de behaalde doelen. Wat Before Sales betreft begint de rit met vriendschappelijk contact. Als de kennismaking niet al plaatsgevonden heeft op een formeel of informeel netwerkevent, maken we graag met onze klanten kennis boven een kopje koffie. Gezelligheid creëert een vertrouwde sfeer en verbondenheid, we raken graag betrokken bij elkaar, we hebben immers dezelfde bestemming voor ogen! Als we elkaar goed kennen kan Before Sales inspringen op behoeftes, aanvullingen suggereren waar nodig en inspelen op onuitgesproken wensen.
Tijdens die eerste contacten leren we elkaar kennen en zullen de doelen helder gesteld en verder aangescherpt worden. De specialisten van Before Sales committeren zich daar volledig aan, wij zijn loyaal aan onze klanten. We gaan verantwoordelijk om met de informatie, gegevens en producten die ons toevertrouwd worden en eventuele hobbels in de weg worden respectvol opgelost. Regelmatige communicatie tussendoor zorgt ervoor dat we aan het eind geen verrassingen tegenkomen.
Dit is het antwoord op de vraag hoe Before Sales haar belofte bewijst. Met deze gedachtegang in het achterhoofd en de neuzen dezelfde kant op maken wij gegarandeerd onze belofte waar. De resultaten zijn prachtige eindproducten, maatwerk oplossingen, tevreden klanten en uiteraard online groei.
Wat ligt hieraan ten grondslag? Over de basis van de merkwaarde van Before Sales lees je in deel 3 (en het laatste deel) van deze serie.
Tekst: Anoek de Lange